چگونه مي توان از خدمات فني اپل استفاده كرد؟
 به نقل از سايت الجزيره همه محصولات اپل بصورت مركزي مورد حمايت فني قرار دارند.
بنابراين گزارش كاربران از طريق صفحه"My support profile"مي توانند مدل گوشي خود را وارد كنند تا از مدت زمان گارانتي و مشاوره در شرايط بروز مشكلات استفاده كنند.
 

گزارش ها حاكيست بيشتركاربران گوشي هاي هوشمند آيفون و آي پد به هنگام اولين استفاده از گوشي خود از اين خدمات بهره مي برند. 
گفتني است كاربر از طريق اين صفحه مي تواند درمواقعي كه گوشي اش به سرقت رفته اطلاعات لازم را دراختيار پليس بگذارد.
شايان ذكر است كاربران بايد تنها مدل گوشي خود را در اين صفحه وارد كنند. همچنين در گوشي هايي كه باسيستم عامل "ios"كار مي كنند اين صفحه درليست "setting"قراردارد.
اما افراديكه"Mac book" دارند بايد برشكل سيب كه بالا درسمت چپ است كليك كنند و گزينه "about mac"را انتخاب نمايند.




تاريخ : دو شنبه 30 تير 1393برچسب:, | | نویسنده : مقدم |